RONJA

Nu har Ronja lämnat mig för sälen, ända till torsdag. Men vad ska man göra, försökte med ett litet sms "PLEASE DON'T LEAVE ME, IM SO LOST WITHOUT YOU!!" typ. Inte för att jag bryr mig så mycket om henne men ändå ..  

Idag var jag med Martin ett par timmar. Stan och fika stod på listan och så blev det. Hittade dock inte en kavaj och ett par ljusa jeans som jag var ute efter, så säg gärna till om ni vet något bra ställe där man kan hitta det! 

Imorgon ska jag försöka överleva en hel skoldag utan Ronja då, som sagt. Men det ska väl gå bra .. inte för att jag bryr mig så mycket om henne ..... exept att detta inlägget har bestått till cirkus tre fjärdedelar av henne. fan


jag och guess who? Kolla rubriken för ledtråd

Kommentarer
Postat av: R onja

Hahahah! Busted!!!! :D

men okej då det är lite tomt på dålig humor här uppe i backarna :o meeeeen, på torsdag blire tråkiga skämt igen, var så säker! ;)))

2010-01-19 @ 20:25:35
URL: http://okanekokein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0