JEALOUSGUY

Ingen uppdatering idag och konstigt nog har jag absolut ingenting att skylla på. Har ändå bara varit hemma hela dagen eftersom jag mådde jättedåligt inatt och måste vila till matchen imorgon. Alltså har min lördag varit jättetråkig.

Just
nu sitter jag och läser SOLO som jag tvingade mamma att köpa till mig. Ett jättebra nummer om vårens stora trender osv, mycket läsvärd.
Hittade en stor artikel om " 15 egenskaper han älskar" och dom lyder ..
01 - Du doftar himmelskt
02 - Du ser bedårande ut (på morgonen, efter träningen etc)
03 - Du kan gråta
04 - Du spelar tv-spel lika bra som du dansar vals (att du vågar vara barnslig menar dom)
05 - Du är sexig när du dansar
06 - Du dammsuger i underkläderna
07 - Du tycker hundvalpar är det sötaste som finns
08 - Du kan steka bacon, snacka i telefon och torka håret - samtidigt!
09 - Du kan äta som en häst
10 - Du är kompis med hans polare
11 - Du klarar dig själv
12 - Du gillar rosa (att du kan erkänna din barnslighet)
13 - Du tar hand om honom
14 - Din humor är oväntad
15 - Du är en bra lyssnare

Ciao sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0