HELG

Imorgon är min allra sista lediga fredag. Känns förjävligt men rättvist.
Jag har nyss gjort sallad till mig med avokado, kyckling och mozzarella. Mmhm salad (tänk homer simpsons när han säger "mmhm donuts").  

Nej nu ska jag ta hand om mig själv lite och smörja på BUS osv, ni vet (; Kan på tal om det tipsa er om världens bästa BUSlotion - L'oreal Sublime Bronze!



Från idag i skolan.
Mattias Jag och Jesper .. nejnej dom är inte syskon ifall någon undrar.
Och jag vet att mitt hår ser gul/brunt/grått ut, men ljuset och bilden gör det inte rättvisa.


Kommentarer
Postat av: R onja

åååååh mina favoriter!! :D

2010-01-21 @ 21:17:26
URL: http://okanekokein.blogg.se/
Postat av: Y

STOLT FOTOGRAF HAHAHAH :D<3

2010-01-22 @ 12:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0