EDGEOFDESIRE

Jahopp, här sitter man och fixar med bilder, kläder osv. Sen när man väl ska lägga upp det här så fungerar det inte. Han där uppe har verkligen något emot mig (nej inte gud, utan mannen på övervåningen som har hand om internet, kuuuul) Ska kolla lite senare idag om jag kan lägga upp det då.

Igår åkte Cimon ut för er som inte visste, så kanske alla ni 40+are som läser tappade hakan nu? Jag blev iallafall förvånad .. tanken hade slagit mig men jag var nästan säker på att Pontus skulle åka. Nu börjar jag dock tro att det blir han, Jackie, Francesca och Patrik(heter han så? glömmer ALLTID hans namn) som står i finalen. Fast fan, så ska jag inte säga! Det är dom jag vill ska åka ut härnäst! Nog med mitt snack om Paradise Hotel (nu slog det alla 40+are igen att "Jahaaa det är Paradise Hotel hon snackar om")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0